Zwiedzanie Portugalii, na stopa i z namiotem, zaczęłyśmy od miejscowości Setúbal, który położony jest ok 50 km na południe od Lizbony. Dojechałyśmy tam pociągiem, ze stacji Campolide, a za bilet zapłaciłyśmy ok 4 euro.
Zauroczyły nas wąskie uliczki, lecąca muzyka z głośników, które były porozpinane między budynkami oraz 'nadmorski' klimat...

A little bit of Landscape Architecture:
Trochę architektury krajobrazu:

You can listening music right on the street, not only from speakers :)
Muzyka leci tu nie tylko z głośników :)

Specjalnością tego regionu jest Choco Frito i bynajmniej nie jest to danie z czekoladą ;) Są to mątwy smażone w głębokim oleju, podawane z frytkami. Przy zamawianiu należy podać dokładną ilość porcji, jaką się chce. Warto też wspomnieć o tym, że we wszystkich restauracjach w Portugalii za przystawki się płaci, oczywiście za to co się zje :)

We recommended this restaurant :)
Polecamy tę restaurację...

Sculpture climbing... our new hobby/ nasze nowe hobby :)

Our goal wasn't only Setúbal but also beaches, they are one of the best near Lisbon. We decided for a short- 10 km walk along coast and National Park of Arrabida.
Naszym celem nie był tylko Setúbal ale także plaże, które (ponoć) są jedne z piękniejszych w rejonie Lizbony. Zdecydowałysmy się na 10 km wycieczkę pieszą, wzdłuż wybrzeża i po Parku Narodowym Arrabida.

On the way You can make break for a picnic, bbq or birthday party :)
Po drodze można się zatrzymać na mały piknik, zrobić grilla, tudzież urodziny :)

Praia Figuerinha

On the way...
W drodze...

Diner, somewhere between beaches...
Kolacja, gdzieś pomiędzy plażami...

Praia Galapos

Our tent with beautiful view for rocks, ocean... and sunbathers, who arrived there about 9:00 am :p
Nasz namiot, z pięknym widokiem na skały, ocean... i plażowiczów, którzy pojawili się ok 9:00 :p

Niestety w nocy Edyta skręciła sobie kostkę i nasze plany się trochę zmieniły... Miałyśmy zwiedzić Convento da Arrábida, ale do niego trzeba się wdrapać ok 1 km pod górę.

Nasz następny przystanek- Sesimbra

Nieoczekiwanie, w drodze powrotnej do Lizbony, trafiłyśmy do miejscowości Azeitão, w której akurat odbywał się festyn...

I w której można podziwiać chińską armię terrakotową ;)